петак, 20. децембар 2013.

Golden Rose 3D Glaze 06

Opet roze :D
Ove šljokice sam kupila skoro ali su progurale sve neisprobane lakove i došle na red :D Kupila sam ih u parfimeriji i za 10,7 ml platila 155 dinara. Predobar je. Ima tri vrste šljokica koje se presijavaju na suncu. Pošto je redak i samostalno bi mu trebalo bar 5 slojeva, ispod sam stavila 2 sloja belog laka Cairuo Milk 06. Nije loš, prekriva u dva sloja samo se malčice sporije suši. Kupila sam ga u kineskoj, a 16 ml ovog laka sam platila 100 dinara.




 
I napokon je ogrejalo sunce :D Slike govore koliko je ovaj lak predivan ;-)













I pahuljicaaa :D


 

15 коментара:

  1. jel se tesko skida kao GR JJ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja šljokičaste lakove skidam sa folijom. Stavim na blaznicu skidač laka, prislonim je na nokat i umotam folijom i za 10 minuta šljokice spadnu ;-)

      Избриши
    2. jooooj...Jel ti ne isuši nokat taj skidač laka kad tako dugo stoji umotan...? :(
      p...s... Nokti su ti prelepi.... meni cim pređu dužinu preko 2mm, pucaju sa strane i jaaako su tvrdi, pa ne mogu da ih pustim mnogo, al srećom imam dužu ploču tj osnovu nokta, pa nalakirani deluju baš dugi...al obožavam sve što ima veze sa negom i lakiranjem noktiju!!!

      Избриши
    3. Ne isuši, mada ja posle lakiranja noktiju namažem ulje za negu na nokte i zanoktice.
      Hvala ti. :-) Napisaću ja post o nezi pa se nadam da će ti pomoći. :D

      Избриши
  2. divni nokti.Blog ti je sjajan molim te post o nezi.... imam 10 godina i rickala sam nokte sad ih pustam.. ali eto ti djavola nesto ne ide MOLIM TE ONAJ POST O NEZIIIIIII

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-)
      Već sam rekla da ću da napišem, ali ove nedelje nisam imala vremena da slikam ostatak proizvoda. Treba da slikam proizvode i napišem opširan tekst, strpi se :-)
      Obećavam da ću što pre da napišem post, a do tada molim za strpljenje :-)

      Избриши
    2. PA POZURIIIIIIIIIII MOLIMMM TEEEEEE

      Избриши
  3. Aw, this is so sweet! I love the combo, this GR topper looks stunning <3

    ОдговориИзбриши