уторак, 24. децембар 2013.

Essence 03 POWER GIRL

Kao što sam u prethodnom postu rekla, ovo je drugi lak iz limitirane kolekcije Essence-Superheroes koji sam kupila. Ta dva su mi bila najlepša i morala sam oba da ih imam :D Predobar je ovaj lak. Preliva se iz ljubičaste u plavu. Baš je moćan :D Jedina mana mu je što ostavlja trag četkice, ali ništa strašno :D Kao i šljokice iz ove kolekcije, košta 289 din. a ima 8 ml.




Kada se upali sijalica bliže uz svetlost lak postaje ljubičast, a dalje od snopa svetlosti postaje plav. To mi se veoma dopalo, a evo i slika da vidite o čemu vam pričam:
 
 

 



I evo slika ove moćne lepote :D :

 
 
 
 


 
 
 
 


 
 

10 коментара:

  1. Kako je divan. Imam ga i ja al tebi bolje stoji :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam kupila 4 iz ove kolekcije i jedva čekam da ih sve probam. onaj holografski mi nije nešto, ne znam ni što sam ga uzela... ovaj mi je definitivno najljepši iz superheroja :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja jedva čekam da vidim kako ti stoje :D
      Ja sam na internetu pronašla slike svih lakova i odredila one koje kupujem, tako da sam u radnji bez razmišljanja odmah zgrabila ova dva :D Meni je taj holo sličan Essence topperu Glitter On Me, zato ga nisam ni uzela. Može dobro da ti posluži za izvlačenje linija i crtanje ako već ne planiraš da ga nosiš samostalnog. Jeste, baš je predivan ;-)

      Избриши
  3. Nominovala sam te. :)) http://make-up-liciouss.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  4. Amazing nails polish!

    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши