среда, 20. август 2014.

L'oreal 202 MARIE ANTOINETTE/Aura SheBunny 146

K-O-N-A-Č-N-O!!!!!! Ovaj L'Oreal lakić sam oduvek želela :D Samo mi je bio skup pa sam čekala sniženje, a i dočekala sam ga! :D U dm-u je sniženje 40% na L'Oreal lakove i neke njihove šljokice, sada koštaju 269 dinara. Akcija traje do kraja meseca, a bila bi prava šteta da propustite ovo sniženje ;-)
Lak je preredak pa je potreban pastelno roze lak za podlogu. Koristila sam Essence-Free Hugs u 2 sloja. Meni lično ne smetaju retki lakovi, što više slojeva to bolje :D Boja je odlična, predivna bebi roze, a i lak se brzo suši. Bočica ima samo 5 ml i vidite koliko sam puno laka potrošila samo za jedno lakiranje, a stavila sam samo 2 sloja. Sive šljokice su Aura She Bunny 146, stavila sam 4 sloja jer su retke a ja volim puno šljokica :D Četkica je mala i njom je lako stavljati šljokice u gradijent.
 
 
 
 
Uživajte u ovoj kombinaciji ;-) :
 
 
 
 
 
 
 

6 коментара:

  1. Mislim da imam i ja ovaj Marie Antoanete ali ne volim ga baš jer mi treba 3-4 sloja za potpuno prekrivanje :D super je manikura, po mom ukusu, samo nek ima šljokica :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Namaži ga preko pastelno roze laka, onda ti je dovoljno 2 sloja za boju iz bočice :D
      Hvala ti :D Zna se da se bez šljokica ne može ;-)

      Избриши
  2. sad kad je Pandora promijenila oblik noktiju lakše mi vas je razlikovati ;)
    obje imate jako sličan stil :D

    ОдговориИзбриши